„Demokratická opozícia“

1. marca 2018, sk68, Nezaradené

 Demokratická opozícia  (SAS a OĽANO) je pripravená prevziať moc. Tieto slová  odzneli včera  v relácii  TA3 – Téma  z úst  poslanca,  člena strany SAS.   Zarážajúca   predstava   poslanca,  vysokoškolského  pedagóga – politológa o demokracii,  ak verejne prezentuje  ako  vzor „demokratickej opozície“  svoju a  štvorčlennú  stranu,  ktorú roky vedie samozvaný vodca a v ktorej pôsobí poslanec podozrivý so spolupráce s ŠTB.

Tlačovky predstaviteľov  „demokratickej opozície“ sú v TA3 častejšie ako predpoveď počasia a predstavujú amorálne divadlo.   V kresťanskej krajine je pieta  posvätný akt.  Aká silná musí byť  túžba po moci, keď „demokratická opozícia“   pietu za brutálne zavraždených mladých ľudí  celý týždeň zneužíva  na prípravu prevziatia moci a to   aj na úkor napätia v spoločnosti a vyvolávaním nepokojov.

Kde boli tieto  nadmieru   „morálne “  strany  a ich  „autori“, keď bol  zavraždený Ernest Valko, bývalý  predseda ústavného súdu ČSFR?   Kto vtedy zo súčasnej  „demokratickej opozície“  žiadal  rezignáciu vlády, hlavu premiérky, ministra vnútra a  prezidenta policajného zboru? Kto z nich organizoval  denne tlačovky, protesty a pochody a vyzýval  k  rezignácii  predstaviteľov vlády?  Vtedy bola zrejme  morálka  strany SAS a OĽANO    zakopaná  hlboko v zemi.  Ak teraz vyzývajú  k zodpovednosti  koalíciu,   prečo v SAS  nevyvodili  zodpovednosť voči   vtedajšiemu  predsedovi  parlamentu za opakované stretnutia o odborné poradenstvo od človeka evidovaného v mafiánskych zoznamoch?   Poslancova obhajoba predsedu parlamentu  mladíckou nerozvážnosťou a neskúsenosťou je viac ako úbohá.   Človek s takýmto biľagom nebol pre výkon ústavnej funkcie  pre stranu SAS  žiadnou prekážkou, pretože bol  a je jej predsedom – náš človek.  Riešenie výmeny vlastnej premiérky a  menovania generálneho prokurátora  s človekom s mafiánskou povesťou  nie je iba  mladícka nerozvážnosť a už  vôbec nie malichernosť.  Prečo  „demokratická opozícia“  nevyužila  prostriedky, ktorých sa dožaduje dnes  a nešla príkladom politickej kultúry?

Áno chliev, hlavne cudzí je treba vyčistiť.   Svinstvo vo vlastnom, považované za cnosť  je naše a je  nedotknuteľné.  Treba veriť, že čistenie cudzieho chlieva nebude slovenským  Majdanom a piatková  pieta bude venovaná s úctou a láskou iba  dvom mladým obetiam.